Muhasebenin dönemsellik kavramı gereği yapılan satışlar bulundukları ay içerisinde bildirilmesi gerekir. Gider faturaları için cari yıl yeterli olur. Yani 32K TL tutara ulaşıldığı ayı takip eden dönemde beyanname verilmediyse vergi ziyaı cezası uygulanır. Kazanılan gelir için ceza işlemi de izleyen yıl izahat edildiyse zaten yıl geçtiği için adwords faturaları da geçerli olmaz

) bence bilinçli de geç izahata davet ediyorlar. Adwords faturaları yada giderleri en son izleyen yıl ocak ayının 24 üne kadar bildirebiliriz. Ama maliye de daha sonraki dönemde işlem yaptığı için ne kadar gider göstersekde kabul edilmez.