talhak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu anladım ben zaten işde herkes buna inanmaz birde cooksiz hırsızlık son zamanlarda baya çoğaldı + sitenin kapansa bizde panele giremiycez sanırsam demi ?
Site kapanırsa ki öyle bir ihtimal yok evet giremezsiniz , Güvenlik konusunda dediğim gibi bizim tarafımızdan şifreler kaydedilip kullanılamaz yakın zamanda bununla alakalı bir sözleşme yapıp noter onayı alarak sisteme ekleyeceğim. bir nebze olsun güven konusunu aşmış oluruz belki



Oxsigen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demo girişi yapabiliyormuyuz?
Maalesef şuan böyle bir seçenek bulunmuyor ancak yarın bir video çekimi yapacağım