Sunucuda şifreleri kaydetmiyoruz , sunucu şifreniz login olduğunuzda session üzerinde tutulur ve çıkış yaptığınızda silinir bu nedenle güvenlidir.
onu anladım ben zaten işde herkes buna inanmaz birde cooksiz hırsızlık son zamanlarda baya çoğaldı

+ sitenin kapansa bizde panele giremiycez sanırsam demi ?