Aynen düşündüğümüz zaman numaralar kayıt ediliyor mu edilmiyor mu bilmiyoruz ona göre kullanan birileri olabilir.
%100000 kayıt ediliyordur numaralar, ücretli hizmetlerin ücretsizini gördüğünüzde orda bi bit yeniği olduğunu anlamanız lazım ama sistemi tabi kullanmak isteyenler kullanabilir. Sonuçta beleş belki kullanabilirim