Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adwords reklamlarını başkasına yaptiriyordum. Sanırım kendi hesabımdan yapmak ileride kanıt olarak fayda sağlayacak. Başkasının çıktığı reklamları ispatlamak imkansız olabilir.
Başkası bir işletme ise fatura eder size. Ama öyle bir durum yoksa adınıza fatura kestirin ileride lazım olabilir. İyi bir gelir varsa ileride Devlet Baba hakkını arıyor mutlaka.