Benzer mailler ara ara bana da geliyor.
Fake olma ihtimali çok çok yüksek hocam. Dünya genelinde aktif olarak kullanılan internet siteleri/sosyal ağlara kayıtlı üyeliklerimiz çalınıyor, haberlerde görüyoruz. Bu tarz sitelerden şifrelerimizi ele geçirip mail atıyorlar bence.

Diyecektim;

ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım şifreniz bu dediği yer doğru'da olabilir destek verdiğim bir çok kişiye bu mail geldi ve şifreleri doğru idi fakat olay şu bilindiği üzere bir çok platform hacklendi ve bir çoğu halen hackleniyor fakat piyasaya sunulmuyor darkweep'de satılıyor. Kişiler bunları alıyor ve sizi bu tür mesajlarla veriyor. En son destek verdiğim kişinin şifresi 256 bit şifreleme ile şifresi şifreliydi benim yöntemim ve onu yurtdışında bir güvenli sitede kullanmış sonra bildirim yaptığımızda siteye serverlarında trojen bulundu fakat iş işden geçti datanın çoğunu almışlardı vb. vb.
@ebubekirbastama hocam detaylıca bilgilendirmiş