yassara61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size bir taktik daha vereyim,
Madem ads engelliyor facebook verin. Facebook sayfası açın ve araplara japonlara endonezyalılara ve amerikanları seçerek reklam verin en düşük maliyetle. Bu durumda sosyal trafiğinizde artmış olacak.

Bu sistemi kuran baronlar bilgi paylaşmayarak karlarını mı koruduklarını düşünüyorlar?Bilgi paylaştıkça çoğalır. Dünya 7milyar dan fazla. Kendilerinin yöntemini paylaşması karına engel olmaz aksine çakallığına destek olur.
O halde yabancı içerikli bir site olmalı değil mi?
Türkçe icerik için faydasız olur?