Hocam tahminimce sadece şifrenizi alabilmiştir, size yem atıyordur. Trojan ve benzeri rat yedirseydi emin olun çok daha ağır şeylerle göz dağı verirdi, basit bir şifreyle yapmazdı. Geçmiş olsun. Bu arada ben bilgisayarımın kamerasını 4-5 seneden beri siyah bant ile kapatıyorum, size de tavsiye ederim. (daha önce bilgisayarım hacklenmişti, ondan sonra paranoyaklık evresinde kaldım )