3 ay önce sipariş verdi aldı yedi daha sonra 320 tl alışveriş yaptı abim güvenmiş hemen kargolayıp yolladık ürünü o zamandır parayı göndermiyor.
Kesinlikle dikkat edin para almadan ne hizmet verin ne başka bir şey. Birde üstüne haklıymış gibi davranması çok sinir bozucu...