keratin alın hocam biride yılan yağımı ne demişti bi ara benimkilerde çok ince telli dökülüyorda az tepeden az açılcak gibi ama babam 65 yaşında sadece tepesi açıldı , dayılarım da hiç bir dökülme yok , amcalarımda aynı benim durumda şuanda