Hocam yaşınız nedir bilemem ama bizim ailede genetik herhalde baba kel 3 abi var 1 i tam kel 2 si yaklasıyor bende bundan korkarak gelecek için belki faydası olur dedim ve yaklaşık 1-1.5 yıl saçlarım 3 numara kestirdim bir zamanlar kazıtmak gelmişti(Türk milletinin yanlışı ustura vurmak saç-sakal çıkarır lafı. Ustura sadece kökü sertleştirir denildi çoğu berber tarafından sordum e seyrek olan saçlarım setleşssin diye yapacaktım yapmadım sonradan 😂 ) Ve su anda yaklasık 5 aydır felan kurutma makinesi kullanmadım. Saçlar su an 13-15 cm civarı banamısın demiyor uzun saç ve dökülmüyor gayet memnunum eğer böyle imkanınız varsa yapınız.
Diğer seçenek ise abim kullanıyor yukarıdaki yorumlarda bahsedilen üründen herhalde günde 2 defa kafaya tarakla masaj yapıp kökleri açıyor herhaldr sonra sıvısından damlatıyor ve kafaya yediriyor. 3-4 ay oldu kullanalı üst kısımlar çok seyrekti açılmaya başlıyordu şuanda toparladı gayet yerinde. Baska bildiğim yok, kısa zamanda eski saçlarınıza kavuşmanız dileğiyle.
Teşekkür ederim. Sipariş verdim bakalım. Umarım düzelme olur.