Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasılsın.

Hakem maçı katletti. O pozisyonun penaltı ile uzaktan yakından alakası yok.
Koltuk altının bir hayli altına çarpıyor.
Azerbaycan uydusundan izliyorum spiker bile bunun peanltı ile alakası yok diyordu katılıyorum.
Atılan penaltıyı kaleci nasıl kurtaramadı onuda anlamış değilim. Belki top çok sertti ama doğru köşeye atladı ama ne bileyim ya tekrarda öyle bir izledimki sanki bilerek çıkarmadı hissiyatına kapıldım bir an :/

Yani el açık ele kola çarpsa neyse alakası yok.

Maça gelince golden sonra vasat bir maç izliyoruz Tottenham birkaç fırsatı tepti. Bilemiyorum. Gol atma potansiyelleri var aslında bakalım.

Dipnot liverpoolu hiç sevmiyorum
Sinir oluyorum. Şu barça bilerek ve isteyerek maçı verdi bu Liverpool'a hakkı bile değildi. O maçıda izledim. Barça oynamadı resmen.

Liver kazanır gibi gelior ama umarım kazanamaz
Son kötü oynuyor ya

İyiyim hocam sağolasın sen nasılsın görüşemiyoruz 😂

Katılıyorum dediklerinize penaltıdan sonra tadı tuzu yok maçın ama ikinci yarı hareketli geçecektir umarım geçer bol gollü bir maç izlemek istiyorum 😂

Ben liverpoolun kazanmasını istiyorum fakat banada Tottenham sürpriz yapabilir gibi geliyor 😂