Şampiyonlar ligi final maçı golle başladı liverpool 1. Dakikada penaltıdan golü buldu inşallah bol gollü bir maç olur 😂
Nasılsın.
Hakem maçı katletti. O pozisyonun penaltı ile uzaktan yakından alakası yok.
Koltuk altının bir hayli altına çarpıyor.
Azerbaycan uydusundan izliyorum spiker bile bunun peanltı ile alakası yok diyordu katılıyorum.
Atılan penaltıyı kaleci nasıl kurtaramadı onuda anlamış değilim. Belki top çok sertti ama doğru köşeye atladı ama ne bileyim ya tekrarda öyle bir izledimki sanki bilerek çıkarmadı hissiyatına kapıldım bir an :/
Yani el açık ele kola çarpsa neyse alakası yok.
Maça gelince golden sonra vasat bir maç izliyoruz Tottenham birkaç fırsatı tepti. Bilemiyorum. Gol atma potansiyelleri var aslında bakalım.
Dipnot liverpoolu hiç sevmiyorum

Sinir oluyorum. Şu barça bilerek ve isteyerek maçı verdi bu Liverpool'a hakkı bile değildi. O maçıda izledim. Barça oynamadı resmen.
Liver kazanır gibi gelior ama umarım kazanamaz
Son kötü oynuyor ya