Sanırım Hierarchy'de GameController objectin var ve bu scripti de ona ekliyorsun. Ve başka bir scriptten bu script içerisindeki bir metodu instance ediyorsun, veya bunu amaçlıyorsun ama null dönüyor. Eğer amacın buysa aşağıdaki kodu kullan, GameController içerisindeki kodları instance edebilirsin diğer scriptlerden.
public class GameController : MonoBehaviour {
public static GameController instance;
void Awake()
{
if (instance == null)
instance = this;
}
}
Bu problemi çözdü teşekkür ederim, kafamı kurcalayan daha önce yaptığım şeyin neden olmadığıydı. O soruya da
@Playablegraphs; cevap verdi. Mevzu iyice oturdu kafama. Teşekkür ediyorum
@Tasaranadam;