OzgurCimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğuktan sıcağa geçerken o batmalar olabiliyor. Baş parmağımı kırdığım için halen kışın yolda yürürken ağrı çektiğim oluyor.

Kırılma olabilir yinede fazla basmamani ve farklı bir doktora görünmeni tavsiye ederim
Tavsiyen için teşekkür ederim. Bayram dönüşü öyle yapacağım.