SametAkkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam telefonlar ve arayan belli olduğu için açmadım açtıklarıma da ödeyemeyeceğimi söyledim çünkü üstte belirttiğim gibi askerlik durumum vardı. Şubatta askere alınacaktım bedelli yoğunluğu sebebiyle devre kaybu oldu beni nisana attılar nisandan sonrada temmuza attılar ilamlı ne demek bilmiyorum ama kredilerim mobil çekimdi bordröm yoktu
hapis cezası olmaz ama kredi notunuz düşer yani