Konu
Yeniden doktora gitmeli miyim? - Ortopedi
01-06-2019, 00:09:19
#12
OzgurCimen
Soğuktan sıcağa geçerken o batmalar olabiliyor. Baş parmağımı kırdığım için halen kışın yolda yürürken ağrı çektiğim oluyor.
Kırılma olabilir yinede fazla basmamani ve farklı bir doktora görünmeni tavsiye ederim