Soğuktan sıcağa geçerken o batmalar olabiliyor. Baş parmağımı kırdığım için halen kışın yolda yürürken ağrı çektiğim oluyor.

Kırılma olabilir yinede fazla basmamani ve farklı bir doktora görünmeni tavsiye ederim