Hocam bu işten kurtulan esnaf arkadaşlar var. Ama ne kadar hakkaniyetli bir durum ne kadar caizdir bilemem.
Adamın bankaya borcu var icralık olacak. Güvendiiği bir tanıdığınan senet izmalıyor. Sonra tanıdığı bunu avukata veriyor. Samet akkaya senetini imzalamadı diyor sana icra koyduruyor. Sonra mahkemede yada arabulucuyla borcunu taksitlendiriyor sen borcun varmış gibi her ay tanıdığının hesabına parayı yatırıyorsun sonra o çekip sana veriyor. Tabii burada püf nokta şu tanıdığının sana açtığı icraa dosyasının diğetlerinden önce olması.
2. Püf nokta tanıdığının seni kazıklamaması