Adamlar diyor TR'de 7-8k. Kardeşlerim dolar 5.80 çünkü

o mantıkla kalite biçilmez ürüne. Technopat üyeliğin varsa oradakilere sorman güzel cevaplarla buluşturabilirdi seni. Ben tasarımı kaba buldum,ekran ve gövde kabaca bağlanmış birbirine. Madbook alsan keşke. Hem ciddi anlamda kaliteli hem de buraya getirince fiyatı düşmeden 2.olarak satılabilme imkanı var
Adam TR'de böyle bir bilgisayar ne kadar eder kaça satılır diye sormuş. Şuan ki piyasası dolar kuru ve vergilerle birlikte TR'de fiyatı budur.