Adamlar diyor TR'de 7-8k. Kardeşlerim dolar 5.80 çünkü o mantıkla kalite biçilmez ürüne. Technopat üyeliğin varsa oradakilere sorman güzel cevaplarla buluşturabilirdi seni. Ben tasarımı kaba buldum,ekran ve gövde kabaca bağlanmış birbirine. Macbook alsan keşke. Hem ciddi anlamda kaliteli hem de buraya getirince fiyatı düşmeden 2.olarak satılabilme imkanı var