Hayırdır birine sinirlenip buraya mi yazdın

Allah razı olsun baba saol
Valla gardaş sinirlenmemek mümkünmü. Yav gidip yabancı forumlara bakın millet nasıl yardımlaşıyor. Biz ufak bişey öğrensek hemen satmaya çalışıyoruz birbirimize. Türkün parası türkün elinde dolaşıyor. Amaç google ve benzeri dış devlerden ülkemize ufak ta olsa para girişi olsun yav. Bildiğimiz öğrendiğimiz ne varsa paylaşalım. Birlikte kazanalım. Biri yazmış reklam yerleşimi 30 tl diğeri yazmış 200 tl. Sen gel gardaş ben sana reklam yerleşimlerini yapayım gör bak neler oluyor. Eğer milletin tıklayacağı reklam çıkarsa zaten tıklar. Bazıları öyle bahsediyor ki sanki kendi reklam yerleşimlerini yaptıklarında milletin elinden tutup reklama tıklatıyor. Yok öyle hayali şeyleri geçelim artık. Varsa reklam yerleşimine ihtiyacı olan bana yazsın özelden. Ben elimden geldiğince yardımcı olurum. İnsanlık öldü mü yav

Sayfa to artmazsa gidip ücretli yaptırırsın. Sana kalmış.