Bu konularda pek bilgim yok fakat her cuma hutbesi bitiminde şunu diyor Türkçe açıklama kısmında.
''şüphesiz ki allah, adaleti, iyilik yapmayı, Yakın ve akrabalara etmeyi emreder; hayasızlığı, fenalığı ve azgınlığı da yasaklar. o, düşünüp tutasınız diye size öğütler verir'' Buradan anlaşılıyor ki öncelik zaten yakınlar ve akrabalar. Tabi daha iyi bilen birileri çıkacaktır.