EdgeBear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple konforu ayrıdır. Bilgisayarlar ikiye ayrılır, Apple olanlar ve diğerleri.
buna kesinlikle katılıyorum ağırlığı olsun konforu olsun aşırı rahatlatıcı bir olay heryere götürebiliyorsun hissetmiyorsun bile ağırlığını kullanım süreleride ne yaptığına bağlı olarak güzel saatlere çıkıyor