Yıl 2019 ama elektrik hala kablo ile iletiliyor. Acaba ondan dolayı olmuş olabilir mi ? Yada ne bileyim 2019 olunca elektrik kesilmeyecek diye bir genelge bir doğa yasası mı var ?
Mesela elektrik trafosu patlayamaz mı ? 2019 olunca da patlar 2039 da da 2139 da da.
Yıl olmuş 2019 hala saçma sapan konuşan var.
Elektrik kesintisi yüzüne yanan cihazların masraflarını kim karşılayacak beyfendi. Bir yağmur yağdığı zaman sigortaları kapatıp direk arıza var demelerini biliyorlar. Önlemlerini alsınlar. Gerekirse o alt yapıyı sıfırdan yapsınlar.