stkersln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldım, valla 3 dakika sonra geldi lisans Satıcı siz misiniz yoksa

Şaka bir yana çok güzelmiş ya 1K'lık lisansa 17 lira verdik
Vallaha ben değilim tanımam etmemde bayadır kullanıyorum tık demedi Uzun süredir bütün makinelerime buradan lisans alıyorum