Elinde patladı o arkadaşın o pasaport 750 TL pasaport mu olur.. Yeni günceleme geldi.
Gerçekten de merak ediyorum. Piyasa şartları bu şekilde iken neden bu kadar öfkeli bir şekilde konuma mesajlar geldi. Istersem 10000 TL isterim sonuçta ürün bana ait. Kaldı ki istediğim teklifi aldım ama teknik bir problem yüzünden arkadaşın işlemi tamamlanmadı
Ayrıca merak ediyorsaniz IMEI kaydı denilen saçma işlemi bile desteklemiyorum. Kaldı ki bu şartlarda zaten bir ömür telefon alamam şahsen.