hhbozlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzerinde önemli evrak yazmasına rağmen kapıya bırakıp gitmişlerdi bende :d , posta görevlileri getiriyor. PTT
inş banada öyle yapmazlar çünkü çocuklar genelde alıp götürüyor kapıya bırakılanları