Üzülerek söylüyorum ki geçen hafta benim başıma gelen durumdur. Bankadaki son paramla 8 yaşındaki oğlum için marketten yemeklik bir şeyler almak istedim ve kasada kart bakiye yetersiz hatası verdi. Banka hesap işletim ücreti almış. O akşam yaşadığım duyguları ömrüm boyunca unutamam. Bunu sadece birkaç kişi değil, çok kişi yaşıyor. Yazacak çok şey var ama içime atıyorum. İnsan bir şekilde idare eder ama evladı ile sınanınca çok ağır oluyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun.