Söylemek istemezdim, özür dileyerek üniversitesinde başvuru kabul ediyor ama torpille burs veriliyor. Önce en yakınından düzeltmeye başlamalı, ciddiye alamıyorum.
ApplyBAU konusunda burs vermek zorunda değiller adamlar kendileri böyle bir sistem kurmuş seçtikleri öğrencilere sınav dışı burs veriyorlar ki bu imkandan faydalanan kişi sayısı da az değil. Torpil olayı hakkında kendisinden bilgi alabilirsiniz kendisi ApplyBAU konusunda en yetkili isimlerden biridir. Bursu hak ettiğini düşünüyorsan onları seni neden seçmediğini düşündürecek kadar pişman etmen en güzel cevap olacak.