Herkese merhaba. aracımın devir saati çalışmıyor. telli değil elektriksel olarak çalışıyor. kırk yılda bir çalıştığı oluyor. bugün söktüm kontrol ettim elektronik elemanlarda bir problem görünmüyor. motor şu şekilde; sarmal teller ve ortasında ibreyi çeviren bir pin var problem görünmüyor. o bobinde bir problem olma şansı varmıdır? saate vurunca geliyor bazen ayrıca kontağı açık konuma getirince ibrede bir tık hreketi oluyor problem ne çözemedim yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler