Yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum ama farkettimde herkes bakiye satıyor, SMM panellerin yeni taktiğimi bu?
Kendi sitelerinden bakiye satışı yapmak bence mantıklı
yani fiyatları biraz yüksek koyarım sonra 250 Tl bakiyeyi 200Tl'ye koyarım göz boyamak için en üste ucuz servisleri koyarım (1-2k sınırlı) sonrası pahalı
*Yanlış anlamayın genel olarak konuştum.