1,5 yaşında bir bebek. Parçalanmış... Bu sapkınlıktır! Sapıklık ve sapkınlık sonuçlarıyla yakın, sebepleriyle birbirinden uzaktır. Sapık, doğuştan gelen ve normallik çabasına üstün gelirse beliren bir hasta, sapkın ise öğretilmiş sapıklığı kolayca kabullenecek bir ortamda büyüdüğü için psikopatlığı ve sapıklığı kolayca normalleştiren sonradan hasta. Bebeğin annesi var fakat bebeğin babası kadının evli olduğu adam değil. Çocuk, kadının şimdi evli olduğu adamın yakın akrabası. Çocuk bir pişmanlık ürünü iken yeni evlilik üzerine kıskançlık sebebi de olmuş. Umursamazlık! Çocuğu bakması için 19luk geç ergene teslim etmişler. Kural üstü ilişkiler içinde büyümüş bir 19luk! ‪Girdiği ***** sitelerinde “kız kardeş, yeğen, yenge” yazıp aramalar yapmış biri... Dünyada kafa kopartanlar, hamile kadınların karnına tekme atanlar, uzuv kesenler var mesela... Sapıklıklarını normalleştiren gerekçe SAVAŞ! Hangi ülke düşmedi ki bu dönüşmüş sapıklığa? Alman Nazi’si yahudiye, yahudisi müslümana, müslümanı yine müslümana, avrupası afrikalısına, amerikası zaten her alanda sapmadı mı sapıklığa?.. Konuya geniş açıdan bakalım; Ülkemizde bu gencecik kızların, kadınların ve çocukların ölümü tek elden mücadele edilebilecek hukuki bir mesele değil, toplum ahlakını yayabilmek için şart olan eğitimi seferber etmek için harekete geçmek zorunda olduğumuz bir SAVAŞtır! Sapık aramaya gerek yok! Bulamazsınız! Sapıklar, emellerine ulaşmak için fırsat kollayan normallerdir. Belki de az önce karşılaştınız... Sapık caymaz! Sapıklık asarak değil eğitimle ortadan kaldırılır. Çözüm için ne mi lazım? Hayalden öteye geçseydi yazardım... Çok üzgünüm.‬ (Şöyle düşünün; acaba bu post altına bile aramıza karışmış kaç sapık yorum yapacak? Bilemezsiniz)

https://www.instagram.com/p/ByAC5imADiK/



https://youtu.be/k1K_But35u4


Lütfen konu altına gereksiz yorumlar yapmayın. Tepkinizi yoruma değil Adalete belirtin!