Tamamen yanlış. 1 yıl Amerika'da dil eğitimi aldım. Efsaneydi, herşeyi anlıyor ve konuşuyorum. Tabi pratik yapmak da gerekiyor.
Kesin gidin... Mutlaka gidin... Araba almayın ama gidin
Arkadaşa gelecek olursam, kendini biraz daha sık ne yap et New York yada Boston'a git.
Hocam 1 yıl aldım demişsiniz. Şu anda bir makale yazsanız bir amerikalı makaleyi okusa bunun bir yabancı tarafından yazıldığını fark eder mi sizce ? Yani özellikle al oku bakalım yabancı mı yazmış yoksa anadili olan biri mi diye değil. Normal araştırma yapıyor. Kendi kendine fark eder mi ?
Bir de 1 yıl demişsiniz ama sizce 6 ay da yeterli olur mu ? 6. Ayınızda ne durumdaydınız ?