ben de zamanında Avustralya'ya gitmenin eşiğinden döndüm.Vizem falan çıktığı halde bazı sebeplerden dolayı gidemedim ama hayatımın en büyük pişmanlıklarından birisidir gidememek.Akıcı şekilde ingilizce konuşamamanın sıkıntısını her zaman çekiyorum.Tavsiyem gideceğiniz yerdeki, okuldaki Türk sayısı çok önemli, çoğu eğitim danışmanı bu tür oranlar hakkında bilgi verirler.Hatta diğer ülkeden gelen insanların oranları bile önemli çünkü ilk öğrenirken aksan falan çok önemli.Ben hem biraz uzağa gitmek için ve şartlar daha iyi olduğu için Avustralya'yı seçmiştim ancak kısmet olmadı.