Ozellikle dun sahuru beklerken oynuyoruz resmen hezimete ugradik 10-1 yenildik ve bizim takım dan ben haric herkes GG diyor en son dedim herhalde hezimete ugradik diye kufrediyolar) valla tesekkuler hocam