%50 çok değil mi hocam ya 80 bakiyeye ne kadar ücret verirsiniz
1 yılı aşkın süredir 4 hat için alıyorum devamlı Daha çok wm aracından alıyorum %50 ile satıyorlar dı devamlı o şekilde aldım ben de sana da uyar ise profilim de ki numara dan iletişim kura bilirsin hocam