entriko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Degismez hocam, kazma zorlugu cok ust seviyede, ozel yapim makinalar bile elektrik parasini zor cikartiyor. 8gb lik kart alsan bile su an kara gecmen cok zor.

Bilgisayar toplayacagin parayi bi coin e yatir, en mantiklisi bu şuanda eğer yatırım yapmak istiyorsan


Hocam elimdeki makine bu

Intel Core i7-7700
GeForce GTX 1060
240ssd
16 GB RAM
İnternet en az 350 MBit alıyorum. Makinem iyi aslında bir türlü şu bitcoini çözemedim gitti [emoji19]


iPhone aracılığıyla gönderildi