Neden peki hocam ?
iPhone aracılığıyla gönderildi
Rekabet çok çok yüksek, yıllar önce belki günde 20-30 bitcoin üretebilirdiniz, tabii o zamanlar çok ucuzdu bitcoin, uğraşmaya değmezdi. Şimdi ise miner makineleri ile bile üreterek kara geçmek çok zor. Hele Türkiyede zarar edersiniz. Ethereum, monero kazarak bile para kazanamayıp makinelerini satıyor millet.