tmpolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden peki hocam ?


iPhone aracılığıyla gönderildi
Rekabet çok çok yüksek, yıllar önce belki günde 20-30 bitcoin üretebilirdiniz, tabii o zamanlar çok ucuzdu bitcoin, uğraşmaya değmezdi. Şimdi ise miner makineleri ile bile üreterek kara geçmek çok zor. Hele Türkiye’de zarar edersiniz. Ethereum, monero kazarak bile para kazanamayıp makinelerini satıyor millet.