Merhaba Arkadaşlar
1 yılı aşkın uzun bir süredir adwords reklam kampanya düzenleme yapıyorum 1 tane ürün satışı yapıyorum, bazen başarılı olsamda bazen olamıyorum. Başarılı olamadığım zamanlar kendmden mi kaynaklanıyor diye baktığımda hatta 2 tane alanında uzman ajansla çalışma yaptım malesef benden daha kötü halde reklam çıktı ve geri dönüş alamadım. Aslında olay çok basit rakip 1 tane firmam var sektörde 2 firmayız karşı firmanın gibi aramalarda çıkmak hatta gerekirse ondan daha fazla tık başı para vererek bu işe yapmak istiyorum bir türlü başarılı olamadım ama yinede her gün optimizasyon yeni kampanya diyerek devam ediyorum. Adwords reklam çalışmam için gerçekten rakip firmayı analiz edip onun gibi reklam çıkmak ve geri dönüş almak istiyorum. İnanın hergün geri dönüş muhakkak var olmaması imkansız gibi birşey o yüzden başarılı bir çalışma niyetindeyim. Para simsarları ise parayı alıyor reklam kampanya yapıyor tamamdır diyor bu kadar sana müşteri gelmiş gelmemiş hiç önemi yok. Keşke bu işi hakkıyla ben yaparım hocam eyip sonrada hakkını alacak bir kardeş arıyorum o kadar 1 tane rakip site var o kadar ...