125 k 110 k ve proje hesabım olan 25 k olan hesaplarım askıya alındı benimde, ip ban nedeniyle.
adamlar bizi öyle bir bağımlı hale getirmiş ki, bende denemem rağmen kalıcı olarak askıya alındımesajını alıyorum sürekli
Kalıcı olarak bıraktım bende twitterı şuanlık
Kafam baya bir rahatladı.
biz uğraşıyoruz maalesef hocam yıllardır emek verdiğimiz işi bırakmak öyle kolay değil