Owoki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu açılmışken sorayım cyber panel'den memnun musunuz ?
Reseller gibi kullanabiliyor musunuz ?
Müşterilerin yetkilerini (ftp phpmyadmin) gibi yetkilerini kısıtlayabiliyor musunuz ?
Fonksiyon yasaklıyabiliyor musunuz ? (exec , shell gibi)

teşekkürler kolay gelsin.
Ücretsizlerin en iyisi olduğu kesin, güvenlik olarakta çok iyi diyebilirim. Kullanım olarakta çok kolay. Kullanıcı ayarları vardı ama ben pek incelemedim o kısımları işim olmadığı için ondan yorum yapamıcam.