konu açılmışken sorayım cyber panel'den memnun musunuz ?
Reseller gibi kullanabiliyor musunuz ?
Müşterilerin yetkilerini (ftp phpmyadmin) gibi yetkilerini kısıtlayabiliyor musunuz ?
Fonksiyon yasaklıyabiliyor musunuz ? (exec , shell gibi)
teşekkürler kolay gelsin.