shevsevko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İfadelere dikkat edin: ben yurtdışı şart değil diyorum. Siz yanlış diyorsunuz. Siz amerikada öğrenmiş olabilirsiniz, ben türkiyede öğrendim.
Ben belli bir seviyeye kadar(c1-c2) yurtdışına çıkmanın şart olmadığını düşünüyorum.
burada eğitimi alacaksınız ama pratiği kiminle yapacaksınız? yurt dışında konuşma zorunluluğu size eğitimi alma ve konuşmaya zorluyor. dil okulunun katkısı yoksa bile ülkenin katkısı oluyor.
konuyu saptırmayın.