shevsevko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ingilizceniz hangi seviyede bilmiyorum ama dil öğrenmek için yurtdışı şart değil. eğer seviyeniz a1-a2-b1 düzeyindeyse bence yurtdışı dil kursları sadece para israfı.
belki c1 seviyesi için gerekli olabilir.
Tamamen yanlış. 1 yıl Amerika'da dil eğitimi aldım. Efsaneydi, herşeyi anlıyor ve konuşuyorum. Tabi pratik yapmak da gerekiyor.

Kesin gidin... Mutlaka gidin... Araba almayın ama gidin

Arkadaşa gelecek olursam, kendini biraz daha sık ne yap et New York yada Boston'a git.