ingilizceniz hangi seviyede bilmiyorum ama dil öğrenmek için yurtdışı şart değil. eğer seviyeniz a1-a2-b1 düzeyindeyse bence yurtdışı dil kursları sadece para israfı.
belki c1 seviyesi için gerekli olabilir.
bu sizin düşünceniz. ancak yanlış düşündüğünüzü bilmelisiniz.
gidecek kişi ben değilim, yakınım.
dil seviyesi a1-a2
işin komik yanı hangi ülke diye sorup, dil okulu para israfı demeniz.
şaka gibi

satılık site ilanlarında site adresini sorup sonra benim o kadar bütçem yok diyen tipler gibi

forum ne hale gelmiş..