1) Ödeme ertesi iş günü hesabına komisyon düşüldükten sonra geçiyor.
2) İrsaliyeli faturayla ürünleri gönderdiğim için kargoya vereceğim gün fatura kesiyorum. Diğer konuda müşteri sizden kdv ve varsa diğer vergiler dahil kaç paralık ürün aldıysa o tutarda fatura kesiyorsunuz. 100 TL ise sizin hesaba 97TL geçmesi müşteriyi ilgilendirmez. Müşteri cebinden çıkan tutarı faturada görmek ister. Ayrıca taksitli alışverişte yapabilir bu durumda vade farkı fiyata ekleniyor ve müşteri ödeme tutarı şudur diye belirtiliyor. İlgili ay bittikten 3-5 gün sonra paytr ilgili aya ait sizden tahsil ettiği komisyonlara dair fatura gönderiyor sizde muhasebecinize veriyorsunuz.
3) Benim komisyonum %3.14 (Vergiler Dahil) satışa başlayalı 3 ay oldu fazla cirom yok