merhaba arkadaslar sırket acıp paytrye basvuru yapmak ıstıyorum ama bır kaç bılgıye ıhtıyacım var
1.ertesi gün hesabında dogrumudur?
2.musterı geldı dıyelım paytr hesabına 1bın tl para attı paytr kendı komısyonunu aldı ben bunun faturasını nasıl kesıcem paytr ertesı gunu hesabıma yatırdıgında toplu olarak mı yoksa musterının urunu aldıgı andamı
3.ılk acılan magazalarda havale %1 kart %3.5 mi?
paket sosyalmedya urunlerı satısı yapıcam kdv oranı nedır bın tlye urun aldılar dıyelım ne kadarı net bızde kalıcak kdvsı ve paytr kesılınce
bılgılendırırsenız sevınırım arkdaslar cok tsekkurler sımdıden