Hayırlı olsunda hocam yaptığınız iş sonuçta sanal kart ile 1 tl alma falansa hakka girip iş yapmayın gidin camiye 5tl verin verilmiş sadakanız olsun dükkan açıyorsunuz o kadar (söz meclisten dışarı, ortaya konuşuyorum sizin yada bir başkasının reel hayatında nereye ne kadar bağış yaptığını bilmiyorum. Sadece illegal yolla indirimli hesap almak saçma geliyor bana)