konu gakkında bilgi bekliyoruz.
Arkadaşlar vallahi 1 saattir sizin için arama yaptım ancak toplu mail silmelerinde arada kaynamış sanırım. Maili bulamıyorum. Bir arkadaş Google forumda bu sorunu yaşayan yüzlerce kişi olduğunu dile getirmiş. Bu sizin içinizi rahatlatmasın. Dediğim gibi aynı olayı birebir yaşayıp 25 gün uygulamamızda reklam yayınlanmadı. Aynı problemi yaşayan yüzlerce kişinin Google Forumlarına yazmasına rağmen yöneticiler herhangi bir sorun gözükmediğini dile getiriyordu. Tam ümidi kesmiştik ki, böyle bir mail geldi. Burada bu sorunu yaşayan arkadaşlar, bu mailin örnek içeriğini ya da mailde gönderilen form linkini bulmalı ve Google Adsense yetkilileri ile iletişime geçip yaşadıkları sorunları iletmeli. İletmeli diyorum çünkü 5 milyon adsense yayıncısından 1000 kişi bu sorunu yaşıyorsa maalesef Adsense yönetimi çözümü kısa sürede sunmuyor. Daha çok 5 M yayıncı varsa bunun 1M yayıncısı sorun yaşadığında sorun giderme için gerekli çalışmaları yapıyorlar.
Benim deneyimlerime göre bu sorunu yaşayan ve reklamı gelen arkadaşların reklamları kısa süre içerisinde tekrar gidecektir. Günün belirli saatlerinde 5-10 dakikalık bir sürede reklamlar gözükebiliyor. Belki de sorun bizimkiyle aynı değildir ve sorun kısa sürede çözülür ancak bu sorunu yaşayan arkadaşların anlattıklarına göre bizim yaşadığımız sorunun aynısı. Bir aylık gelirimize neden olan bu sorunu %95 Adsense yetkilileri ile iletişime geçerek çözebilirsiniz. Umarım sorunu iletebileceğiniz form sayfasını bulabilirsiniz. Aksi takdirde yukarıda belirttiğim mailin gelmesini beklemekten başka çareniz yok.
Bu arada bu mail herkese gelmeyebilir. Örneğin aylık geliriniz 5k'dır. İlk 10 gün adsense reklamları gösterimi açıkken 3k gelir elde edersiniz. Geri kalan 20 gün reklam gösterimi olmaz. 2 k gelir az oldu diye bu maili göndermezler. Anormal bir kazanç kaybınız olması gerekiyor. Biz uygulamamızdan X.xxx TL kazanırken o ay neredeyse xx TL kazanmıştık. Bu mail herkese gelecek diye bir şey yok. O yüzden olur da adsense form linkini bulamaz iseniz, bu sorunu yaşayan kim var ve bu maili almış ise burada paylaşsın ki mail gelmeyen arkadaşlarda yararlansın.