Buraya kadar herkese gönderdim gözümden kaçan varsa kurusa bakmasın

Özel mesaj ile isteyebilirler
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar. Umarım yolunuz Kapadokya'ya düşer ise sizleride beklerim otelime. İllaki konaklamanız gerekmez çayımı kahvemi icersiniz.